Tilaa uutiskirje

Helsingin yliopiston kirjaston uutiskirjeen avulla pysyt ajan tasalla kirjaston ajankohtaisista palveluista ja tapahtumista sekä uusista yliopistolaisten käyttöön hankituista kirjoista, lehdistä ja tietokannoista.
Uu­tis­kir­je HU­Lib­News

Tilaamalla Helsingin yliopiston kirjaston uutiskirjeen, saat ajantasaista tietoa kirjaston palveluista, kokoelmista, tiloista ja kirjaston tiloissa käytössäsi olevista laitteista suoraan sähköpostiisi. Kerromme myös kirjastossa järjestettävistä tapahtumista. Uutiskirje ilmestyy neljä kertaa lukuvuodessa.

Voit tilata HULibNEWS -uutiskirjeen tilauslomakkeella. Voit peruuttaa uutiskirjeen tilauksen samalla lomakkeella tai uutiskirjeemme lopusta löytyvästä linkistä.

Jul­kai­su­tie­dot

HULibNews : Helsingin yliopiston kirjaston uutiskirje

Ai­em­mat uu­tis­kir­jeet

Suomenkielinen Helsingin yliopiston kirjaston uutiskirje ilmestyy neljä kertaa vuodessa.