Tietoisku 11.9. bibliometriikkavälineiden käytöstä

Miten ja millä välineillä voit seurata tutkimusjulkaisujen impaktia ja sen kehitystä? Miten saat tietoa tutkimuksen nousevista trendeistä ja mahdollisista yhteistyökumppaneista?

Esittelemme tietoiskussamme InCites -ja SciVal -analytiikkatyökalut ja kerromme miten saat ne tehokkaasti käyttöösi. Keromme myös, millaista apua välineiden käyttöön ja analyyseihin voit saada kirjastosta.

Bibliometriikkavälineet ja niiden tehokas käyttö

Aika: ke 11.9.2019 klo 10:00-12:00

Paikka: Kaisa-talo (Fabianinkatu 30), kokoushuone 7063

Kohderyhmä: Bibliometriikkaa työssään tarvitsevat tai siitä kiinnostuneet yliopistolaiset

Ilmoittautuminen: Yliopiston Suffeli Learning –henkilöstökoulutuskalenterissa tai sähköpostitse: johanna.lahikainen@helsinki.fi. Jos osallistut etäyhteydellä ilmoittautuminen ei ole tarpeen.

Etäyhteys: Adobe Connect -ohjelmalla
Huoneeseen voi liittyä joko guestina tai omalla yliopiston käyttäjätunnuksella valitsemalla vaihtoehdon "Login HAKA". Katso myös CSC:n ohjeet Adobe Connectin käyttöön.

Tervetuloa mukaan paikan päälle tai etäyhteydellä!

Tilaisuudesta tehdään myös tallenne, joka on katsottavissa jälkikäteen.

Lisätietoja bibliometriikasta.