Tiedonhankinnan ohjausta maanantaisin klo 15-17 Kaisa-talossa

Oletko kenties jo opiskellut tiedonhankintaa kirjaston kursseilla, mutta tarvitset edelleen lisäapua?

Jäitkö jumiin tutkielman tiedonhaussa? Askarruttaako sinua, mistä tietokannoista sinun kannattaa etsiä kirjallisuutta, miten teet tiedonhakuja tai mikä on viitteidenhallintaohjelma?

Tervetuloa tiedonhankinnan ohjauspajaan!

Aika: joka maanantai klo 15-17 lukukauden aikana (9.9.-16.12.2019).

Paikka: Helsingin yliopiston pääkirjasto, Kaisa-talo, 5. krs., atk-luokka 5057

Ei vaadi ennakkoilmoittautumista. Voit piipahtaa vain hetkeksi kysymään neuvoja tai jäädä pidemmäksi aikaa tekemään tiedonhakujasi. Tiedonhankinnan ohjaaja on paikalla auttamassa ja saat henkilökohtaista opastusta.

Paikalle voi tulla milloin vain klo 15-17 välillä. Asiakkaita neuvotaan saapumisjärjestyksessä. Voit ottaa läppärisi mukaan.

Tiedonhankinnan ohjaus on suunnattu ensisijaisesti Helsingin yliopiston opiskelijoille ja henkilökunnalle.