Tervetuloa syksyn 2023 REDCap-koulutuksiin

Yliopiston tutkija tai opiskelija, tervetuloa verkkokoulutuksiimme, joissa esittelemme REDCapin (Research Electronic Data Capture) ominaisuuksia. REDcap on turvallinen alusta, jonka avulla voit hallita verkkokyselyitä ja tietokantoja.
REDCap-koulutukset syksyllä 2023

REDCap training – overview and basic functions

21.9.2023, 14-16

12.12.2023, 10-12

Esittelemme REDCapin monipuolisia ominaisuuksia ja käymme läpi sen perustoiminnot: projektin luominen ja tuotantoon vieminen. Koulutuksessa käsitellään myös, mihin seikkoihin pitää kiinnittää huomioita, kun kerätään sensitiivistä dataa. Ennakko-osaamista REDCapin käytöstä ei tarvitse olla ennen koulutukseen osallistumista. Koulutuksen jälkeen osallistujilla on perustiedot ja -taidot REDCapin käytöstä.

REDCap Basics - Clinical Research

4.10.2023, 10-12

23.11.2023, 10-12

Dataa voi kerätä web-lomakkeilla (esim. klinikkakäyntien yhteydessä) tai teettää kyselytutkimuksen suoraan tutkittavilla. Koulutuksessa tutustutaan RedCapin perustoimintoihin yhdessä tehtävän harjoituksen avulla.

Ilmoittautuminen kaikkiin koulutuksiin on Suffelissa, löydät Datatuen kurssisivuilta suorat ilmoittautumislinkit.

REDCapia käytetään yliopiston käyttäjätunnuksilla. Tee mielellään tili REDCapiin jo ennen osallitumistasi koulutukseen. Opetuskieli on englanti.

Koulutuksista voit kysyä lisätietoja osoitteesta: redcap-support@helsinki.fi