Tervetuloa Oppimateriaalit avoimeksi -webinaariin 2. maaliskuuta

Tarvitsetko oppimateriaaleille avoimen ja pysyvän julkaisualustan? Miten ja minne voit tallentaa avoimia oppimateriaaleja? Mistä löydät avoimia oppimateriaaleja? Webinaarissa tiistaina 2.3. saat vastauksia kysymyksiin ja kuulet Avointen oppimateriaalien kirjastosta ja Finnan avoimista oppimateriaaleista.

Oppimateriaalit avoimeksi -webinaari

Aika: Tiistai 2.3.2021 klo.14.15–15.45.

Paikka: Linkki Zoom-webinaariin Flamma-sivulla

Anna Lindfors (CSC-Tieteen tietotekniikan keskus) kertoo webinaarissa Avointen oppimateriaalien kirjastosta, joka tarjoaa avoimen ja pysyvän julkaisualustan oppimateriaaleille. Palvelussa voit hakea, löytää ja tallentaa digitaalisia oppimateriaaleja. Webinaarissa esitellään erilaisten esimerkkien avulla miten voit tallentaa palveluun avoimia oppimateriaaleja.

Taru Kuhalampi (Kansalliskirjasto) kertoo, miten löydät avoimia aineistoja ja oppimateriaaleja Finna.fi:stä.

Helsingin yliopiston kirjastosta webinaarin järjestämisessä mukana Kati Syvälahti ja Päivi Helminen.

Tilaisuudessa on varattu aikaa myös kysymyksille ja kommenteille.

Webinaari on avoin kaikille yliopistolaisille, eikä siihen tarvitse ilmoittautua erikseen.

Tilaisuutta ei tallenneta.

Webinaarin kieli on suomi.

Tervetuloa mukaan!