Tervetuloa kirjastoon, uusi opiskelija!

Kirjastosta saat kurssikirjat ja paljon muuta ja löydät luku- ja ryhmätyötiloja. Näillä vinkeillä pääset rivakasti opiskelujesi alkuun!

Kirjastosta saat kurssikirjat ja muun opinnoissasi tarvitsemasi taustakirjallisuuden, löydät luku- ja ryhmätyötiloja. Nettikin toimii yleensä hyvin.

Mistä kirjasto löytyy?

Helsingin yliopiston kirjasto palvelee yliopiston kaikilla neljällä kampuksella ja verkossa:

Muista myös keskustakampuksen oppimiskeskukset Aleksandria ja Minerva. Oppimiskeskuksissa löydät lisää työpisteitä, ryhmätyötiloja ja myös tietokoneita työskentelyyn.

Tarkista aukioloajat kirjaston verkkosivuilta.

Tervetuloa tutustumaan kirjastoon! Kirjasto on täällä juuri sinua varten.

Mitä kirjastossa voi tehdä?

Kirjastossa voit:

• lukea ja työskennellä erilaisissa työpisteissä.
  • lainata kurssikirjoja ja muuta kirjallisuutta.
  • tehdä ryhmätöitä ryhmätyötiloissa.
  • tulostaa ja skannata.

… ja paljon muuta!

Kaikki kurssikirjat Helkassa

Pääset käyttämään kirjaston hankkimia e-kurssikirjoja heti, kun sinulla on yliopiston käyttäjätunnukset.

Helka-kortin tarvitset vain painettujen kirjojen lainaamiseen. Löydät sähköiset ja painetut kirjat Helka-tietokannasta.

Kurssikirjojen etsiminen

Pistä kirjaston some seurantaan!

Pysy kärryillä ajankohtaisista asioista kirjastossasi -- seuraa Helsingin yliopiston kirjastoa somessa!

IG: @helunilib

FB: facebook.com/hulib

Twitter: @HULIB

YouTube: hulibvideot