Tervetuloa avoimen tieteen iltapäivään 21.10.2019

Iltapäivässä juhlitaan Helsingin yliopiston 10-vuotiasta datatukea sekä jaetaan yliopiston avoimen tieteen palkinto. Avoimen tieteen iltapäivä 2019 järjestetään Tiedekulman Think Loungessa 21.10. kello 15-17.

Tilaisuudessa jaetaan Helsingin yliopiston avoimen tieteen palkinto 2019, joka myönnetään tänä vuonna tiedekunnalle tai erillislaitokselle, joka on erityisesti ansioitunut avoimen tieteen toimintakulttuurin edistämisessä. Avoimen tieteen palkinto on jaettu vuodesta 2017 lähtien OA-viikon yhteydessä. Viime vuonna palkinto myönnettiin professori Jaana Bäckille. Tule mukaan juhlimaan tämän vuoden voittajaa, joka paljastetaan tilaisuudessa!

Juhlat eivät suinkaan lopu tähän, vaan tilaisuus on samalla myös yliopiston Datatukiverkoston 10-vuotisjuhla. Luvassa on muun muassa päivänsankarin puhe, onnittelupuheenvuoroja ja kakkutarjoilu. Ilmoittaudu tapahtumaan 11.10.2019 mennessä.

Avoimen tieteen iltapäivä kuuluu kansainvälisen Open Access Weekin tapahtumiin Helsingin yliopistossa. Viikon aikana järjestetään myös avoimen tieteen kioskeja kaikilla kampuksilla. Aikataulut ja kaikki viikon tapahtumat löytyvät kootusti viikon oppaasta.

Tervetuloa juhlimaan datatukea, avointa toimintakulttuuria ja perinteistä Open Access –viikkoa!