Tervetuloa aineistonhallinnan suunnittelutyöpajoihin kesäkuussa!

Tutkijoille suunnatut työpajat: 17.6. keskustakampus, 29.6. Kumpula, Meilahti ja Viikki. RDMAdvanced -jatkokoulutusten materiaalit ovat myös tutkijoiden käytettävissä.

DMP Workshops

17.6.2021 klo 12-14 keskustakampus

29.6.2021 klo 10-12 Kumpula, Meilahti, Viikki

Yliopiston datatuen järjestämät työpajat ovat avoimia Helsingin yliopiston tutkijoille, joille aineistonhallintasuunnitelman laatiminen on ajankohtaista ja jotka haluavat tukea ja vinkkejä suunnitelman tekemiseen. Työpajat pidetään englanniksi, mutta kysymyksiä voi esittää myös suomeksi tai ruotsiksi.

Osallistumien vaatii ennakkoilmoittautumisen, ks. lisätiedot Datatuen kurssisivulta.

RDMAdvanced -webinaarisarjan materiaalit

Helsingin yliopiston datatuen toteuttaman webinaarisarjan kalvot, usein kysytyt kysymykset sekä tallenteet ovat tutkijoiden hyödynnettävissä datatuen wiki-sivuilla. Tallenteet ovat katsottavissa elokuun loppuun saakka.