Tekoäly avuksi tiedonhakuun? Iris.ai työpaja on täällä!

Avoimien aineistojen tiedonhakuun kehitetystä tekoälyohjelmasta Iris.ai:sta järjestetään erikoistyöpaja 16.1.2020 Helsingin yliopiston kirjastossa.

A special edition iris.ai workshop in Helsinki

Aika: 16.1.2020 klo 10-13:00

Paikka: Helsingin yliopiston kirjasto, Kaisa-sali (7062), Fabianinkatu 30, 7 krs.

Ilmoittautuminen: ilmoittaudu tästä

Työpaja on avoin ja maksuton Helsingin yliopiston opiskelijoille, tutkijoille, opettajille ja henkilökunnalle. Rajatun paikkamäärän vuoksi tilaisuuteen on kuitenkin ennakkoilmoittautuminen. Tilaisuus on englanninkielinen.

Iris.ai on valittu IBM Watson AI XPRIZE –kilpailun semifinalistien joukkoon, jonka vuoksi paikalla tilaisuudessa tulee olemaan myös yrityksen tekninen tuki sekä järjestäjien lähettämä kuvausryhmä.

Voit jo ennakkoon tutustua Iris.ai uusi 6.0 versioon, joka on julkaistu pari viikkoa sitten.