Tavataan taas! -pop-up pisteet tervehtivät opiskelijoita kampuksilla

Pop-up pisteillä kerätään myös opiskelijoiden kokemuksia ja unelmia: Mitkä ovat sinun mielipaikkasi kampuksella? Mihin oli ilo taas päästä? Millaisia tiloja kampukselle kaipaisit?

Neljännellä periodilla yliopisto avaa tiloja ja lisää lähiopetusta. 14.3.–1.4. kampusten auloista löytyy seitsemän Tavataan taas! –pop-up-pistettä. Tee treffit kaveriesi kanssa tai istahda alas vaihtamaan kuulumiset opettajan tai muun henkilökunnan kanssa. Pop up-pisteen löydät Kaisa-talon Ohjauskulmasta, Minervasta, Porthaniasta, Physicumista, Haartman-instituutista sekä Infokeskus Koronan Ohjauskulmasta.

Opiskelijapalveluiden henkilöstö päivystää pisteissä periodin ensimmäisellä viikolla 14.–18.3. Ethän epäröi kysyä, jos jokin askarruttaa! Opiskelijapalveluiden henkilöstön tunnistat pinkeistä Ask Me! -paidoista tai -rintanapeista.

Tavataan taas! -pisteillä kerätään myös opiskelijoiden kokemuksia ja unelmia: Mitkä ovat sinun mielipaikkasi kampuksella? Mihin oli ilo taas päästä? Millaisia tiloja kampukselle kaipaisit?

Olet lämpimästi tervetullut opiskelemaan ja viihtymään kampuksella!