Tarvitsetko työkalua tutkimusdatan keräämiseen ja hallintaan?

Tervetuloa yliopiston Datatuen REDCap-koulutuksiin! REDCap (Research Electronic Data Capture) on selainpohjainen tietoturvallinen alusta, jonka avulla voit hallita verkkokyselyitä ja tietokantoja.
REDCap-koulutukset kevätlukukaudella 2024

Koulutukset ovat avoimia Helsingin yliopiston henkilökunnalle ja opiskeljoille. Ilmoittautua voit Lyytissä. Löydät Datatuen kurssisivuilta suorat ilmoittautumislinkit.

Koulutusten kielenä on englanti.

REDCap training – overview and basic functions

5.3.2024 klo 13-15

14.5.2024 klo 12-14

Esittelemme REDCapin monipuolisia ominaisuuksia ja käymme läpi sen perustoiminnot: projektin luominen ja tuotantoon vieminen. Koulutuksessa käsitellään myös, mihin seikkoihin pitää kiinnittää huomioita, kun kerätään sensitiivistä dataa. Ennakko-osaamista REDCapin käytöstä ei tarvitse olla ennen koulutukseen osallistumista. Koulutuksen jälkeen osallistujilla on perustiedot ja -taidot REDCapin käytöstä.

REDCap Basics - Clinical Research

15.2.2024 klo 10-12

16.4.2024 klo 10-12

Dataa voi kerätä web-lomakkeilla (esim. klinikkakäyntien yhteydessä) tai teettää kyselytutkimuksen suoraan tutkittavilla. Koulutuksessa tutustutaan RedCapin perustoimintoihin yhdessä tehtävän harjoituksen avulla.

Ilmoittautuminen kaikkiin koulutuksiin on Lyytissä, Datatuen kurssisivuilta löydät suorat ilmoittautumislinkit.

Lisätietoja REDCapista