REDCapilla keräät ja käsittelet sensitiivistä dataa - kevään 2023 koulutukset

Ilmoittautuminen REDCapin peruskoulutuksiin on auki. REDCap (Research Electronic Data Capture) -työkalulla voit kerätä sensitiivistä dataa tietoturvallisesti verkkolomakkeilla, joita voit myös muokata omaan tutkimukseesi sopiviksi.
REDCap-työvälineen koulutukset, kevät 2023

Yliopiston Datatuen verkkokoulutukset (zoom) ovat englanninkielisiä ja niihin tulee ilmoittautua etukäteen. Kurssikuvaukset ja ilmoittautumisohjeet löydät yliopiston datatuen kurssisivulta.

REDCap Basics - Clinical Research

9.2.2023 klo 10-12

23.3.2023 klo 13-15

Koulutusten pääasiallinen kohderyhmä ovat yliopiston tutkijat ja opettajat, mutta myös opiskelijat ovat tervetulleita.

REDCap training – overview and basic functions

2.3.2023 klo 13-15

19.4.2023 klo 14-16

Mikä REDCap on?

REDCap on monipuolinen selainpohjainen tietoturvallinen työkalu kyselyiden ja tietokantojen rakentamiseen sekä niiden datan keräämiseen. Se soveltuu erityisesti arkaluontoisia ja henkilötietoa sisältäville tutkimuksille. REDCap löytyy osoitteesta: https://redcap.helsinki.fi/redcap/. Työkalun käyttöoikeus on kaikilla, joilla on HY:n tunnukset.

Jos sinulla on kysyttävää REDcapista tai REDCap-koulutuksista, ole yhteydessä: redcap-support@helsinki.fi.