REDCapilla keräät ja käsittelet sensitiivistä dataa - ilmoittaudu syksyn koulutuksiin

REDCap (Research Electronic Data Capture) -työkalulla voit kerätä sensitiivistä dataa tietoturvallisesti verkkolomakkeilla, joita voit myös muokata omaan tutkimukseesi sopiviksi.

REDCap-työvälineen koulutukset, syksy 2022

Yliopiston Datatuen verkkokoulutukset (zoom) ovat englanninkielisiä ja niihin tulee ilmoittautua etukäteen. Kurssikuvaukset ja ilmoittautumisohjeet löydät yliopiston datatuen kurssisivulta.

REDCap training – overview and basic functions

25.10.2022 klo 10-12

15.12.2022 klo 14-16

REDCap Basics - Clinical Research

4.10.2022 klo 10-12

1.11.2022 klo 13-15

Koulutusten pääasiallinen kohderyhmä ovat yliopiston tutkijat ja opettajat, mutta myös opiskelijat ovat tervetulleita.

Mikä REDCap on?

REDCap on monipuolinen selainpohjainen tietoturvallinen työkalu kyselyiden ja tietokantojen rakentamiseen sekä niiden datan keräämiseen. Se soveltuu erityisesti arkaluontoisia ja henkilötietoa sisältäville tutkimuksille. REDCap löytyy osoitteesta: https://redcap.helsinki.fi/redcap/. Työkalun käyttöoikeus on kaikilla, joilla on HY:n tunnukset.

Jos sinulla on kysyttävää REDcapista tai REDCap-koulutuksista, ole yhteydessä: redcap-support@helsinki.fi.