Osallistu REDCap-koulutukseen 12.2. tai 23.3.

REDCap työkalulla voit kerätä tutkimusdataa verkkolomakkeilla, joita voit muokata omaan tutkimukseesi sopiviksi. Yliopiston datatuki järjestää keväällä 2021 yliopistolaisille kaksi REDCap-koulutusta.

REDCap Training Sessions

12.2.2021 klo 12-14
23.3.2021 klo 14-16

Samansisältöiset koulutukset ovat englanninkielisiä ja niihin tulee ilmoittautua etukäteen. Kurssikuvaus ja ilmoittautumisohjeet löydät datatuen koulutussivulta.

Koulutusten pääasiallinen kohderyhmä ovat Helsingin yliopiston tutkijat ja opettajat, mutta kaikki REDCapin käytöstä kiinnostuneet yliopistolaiset ovat tervetulleita mukaan. Osallistuminen edellyttää ilmoittautumista.

Mikä REDCap on?

REDCap (Research Electronic Data Capture) on monipuolinen selainpohjainen tietoturvallinen työkalu kyselyiden ja tietokantojen rakentamiseen sekä niiden datan keräämiseen. Se soveltuu erityisesti arkaluontoisia ja henkilötietoa sisältäville tutkimuksille. REDCap löytyy osoitteesta: https://redcap.helsinki.fi/redcap/. Työkalun käyttöoikeus on Helsingin yliopiston tunnukset omaavilla henkilöillä.