Oppimiskeskus Minervan toiminta päättyy joulukuussa 2022

Kirjaston vuokrasopimus Minervan oppimiskeskuksessa päättyy. Oppimiskeskus toimii nykyisessä käytössään vielä vuoden 2022 loppuun.

Helsingin yliopisto avaa opiskelijoille uusia tiloja Minervan kiinteistössä alkuvuodesta 2023 ja ne korvaavat jonkin verran nykyisiä oppimiskeskuksen itseopiskelutiloja.

Minervan oppimiskeskus toimii nykyisessä käytössään vielä vuoden 2022 loppuun. Tiloissa alkaa remontti toukokuussa 2023, mutta tila pidetään auki kevään ajan ja se on opiskelijoiden käytettävissä remontin alkamiseen asti.

• Oppimiskeskus tyhjennetään tietokoneista, näytöistä ja muusta av-varustuksesta joulukuun 2022 ja tammikuun 2023 aikana.
  • Kalusteita siirretään pois 5. joulukuuta alkaen.
  • Ryhmätyöhuoneiden K225 ja K230 Office365-varauskalenterit on suljettu niin, ettei huoneisiin voi enää tehdä varauksia vuoden 2023 puolelle. Ryhmätyöhuoneita voi siis edelleen käyttää kevään 2023 aikana, mutta niitä ei voi varata.

Oppimiskeskus Minervan päiväkohtaisia aukioloaikatietoja ei päivitetä kirjaston sivuille enää tammikuusta 2023 alkaen.