Opiskelija, kerro meille miten etäopintoihin osallistuminen sujuu keskustassa

Missä ja miten opiskelet keskustakampuksella? Vastaa kyselyyn!

Kartoitamme Helsingin yliopistolla, miten etäopintoihin osallistuminen sujuu keskustassa.

Opiskelija, kerro missä ja miten opiskelet Kaisa-talossa, Aleksandriassa ja Cafe Portaalin alueella. Missä olet osallistunut samanaikaiseen etäopiskeluun esimerkiksi Zoomilla? Halutessasi voit samalla myös kommentoida.

Vastaamaan pääset oheisesta linkistä tai skannaamalla QR-koodin posterista tai infonäytöiltä Aleksandriassa ja Kaisa-talossa.

Kysely on osa Helsingin yliopiston Oppimisen tilat -projektia

Oppimisen tilat on kolmivuotinen projekti, jonka tavoitteena on kehittää yhdessä opettajien ja opiskelijoiden kanssa kampuksen tiloja ja palveluja niin, että he voivat reagoida nopeasti oppimis- ja työkulttuurin muutoksiin.

Tilojen ja palvelujen avulla pyritään edistämään monimuotoista pedagogiikkaa ja yhteisöllistä kampuskokemusta.