Opiskelija, ilmoittaudu mukaan kulunvalvonnan pilottiin!

Pilottiin osallistumalla voit vaikuttaa opiskelijoiden kulunvalvonnan käytäntöjen suunnitteluun Helsingin yliopistossa ja aikanaan valittavaan ratkaisuvaihtoehtoon.

Helsingin yliopisto on käynnistänyt kulunvalvontatunnisteen pilotin, johon haetaan nyt osallistujia. Pilotti toteutetaan 4.5. - 15.6.2022.

• Olet etsimämme henkilö, jos olet HY:n tutkinto-opiskelija, ja olet ilmoittautunut läsnäolevaksi pilotin toteutusaikana.
  • Pilottiin osallistumalla voit vaikuttaa opiskelijoiden kulunvalvonnan käytäntöjen suunnitteluun ja aikanaan valittavaan ratkaisuvaihtoehtoon.
  • Pienenä palkkiona nähdystä vaivasta jaamme Unicafen lounassetelin kullekin palautetta antaneelle osallistujalle.

Ilmoittaudu mukaan pilottiin e-lomakkeella 29.5.22 mennessä. Huomaathan, että pilottiin ilmoittautuessasi sitoudut noudattamaan pilotin ohjeita ja aikatauluja.

Voit aloittaa, kun olet saanut tarkemmat ohjeet sähköpostitse

Ohjeista selviää mistä ja miten:

• noudat kulunvalvontatunnisteen (3.6. mennessä)
  • rekisteröit kulunvalvontatunnisteen
  • kokeilet kulunvalvontatunnistetta muutamia kertoja rakennusten aukioloaikojen ulkopuolella (iltaisin tai viikonloppuisin)
  • annat palautetta sähköisellä palautelomakkeella ja sen jälkeen palautat kulunvalvontatunnisteen sovittuun paikkaan 17.6. mennessä.

Pilotissa mukana olevat itseopiskelutilat ja rakennusten aukioloajat

• Keskusta:
    • Aleksandria (Fabianinkatu 28): ma-pe klo 8 - 19:45, la 11.00–16.45
  • Viikki:
    • atk-asemahuone K107, C-rakennus (Latokartanonkaari 5): ma-pe 7:45-16:00
    • atk-luokka, Biokeskus 3 (Viikinkaari 1): ma-pe 7:45-18:00
  • Kumpula
    • DK110, Exactum (Pietari Kalmin katu 5): ma-pe klo 7:45 - 18:00

Pilotti on osa Helsingin yliopiston Oppimisen tilat -projektia

Oppimisen tilat on kolmivuotinen projekti, jonka tavoitteena on kehittää yhdessä opettajien ja opiskelijoiden kanssa kampuksen tiloja ja palveluja niin, että he voivat reagoida nopeasti oppimis- ja työkulttuurin muutoksiin.

Osaprojektin Joustava käyttö ja kulunhallinta tavoitteena on luoda toimiva, tehokas ja turvallinen malli, jolla Helsingin yliopiston opiskelijoille kyetään tarjoamaan nykyistä joustavammat ja kattavammat mahdollisuudet yliopiston tilojen käyttöön.