Opiskele viitteidenhallintaa verkossa

Kevään RefWorks-webinaareissa on vielä tilaa. Ilmoittautuminen on parhaillaan käynnissä.

Webinaarien aikataulut

Helsingin yliopiston kirjasto järjestää maalis-huhtikuussa webinaareja, joiden aiheena RefWorks-viitteidenhallintaohjelma.

Webinaarit ovat maksuttomia Helsingin yliopiston opiskelijoille ja henkilökunnalle.

RefWorks-webinaari (ilmoittaudu yhteen koulutuskertaan):

• ke 11.03.2020 klo 16.15-17.30
  • ke 15.04.2020 klo 16.15-17.30

Webinaarit järjestetään Zoom-videoviestintäpalvelussa.

Webinaarin sisältö

Koulutuksessa käsitellään New RefWorks -viitteidenhallintaohjelman perustoiminnot.

Kurssin jälkeen osaat:

• tuoda viitteitä omalle RefWorks-tilillesi eri tietokannoista
  • tuoda viitteen kokotekstin
  • järjestää ja muokata viitteitä
  • luoda viittaukset ja valitsemallasi tyylillä

Webinaarien opetuskieli on suomi. Koulutus on osa kirjaston etäohjauksen pilottia.

Ilmoittautuminen

Löydät Webinaarin tarkemmat tiedot Weboodista koodilla LIB-500.

Opiskelijat ilmoittautuvat webinaariin Weboodissa, muut verkkolomakkeella.

Ennen webinaarin alkua

Valmistaudu webinaariin tutustumalla etukäteen lisäohjeisiin ja tekemällä ohjeistetut ennakkotoimenpiteet. Tarkista valmistautumisohjeet ilmoittautumisen yhteydestä Weboodin kurssikuvauksen lisätiedoista.

RefWorks-kurssit kampuksilla ja muu kurssitarjonta

Verkkokoulutuksen lisäksi keväällä 2020 on RefWorks-harjoituskursseja myös Kaisassa, Meilahdessa ja Viikissä.

Löydät Kaisan, Meilahden ja Viikin kurssien aikataulut Weboodista (samalla koodilla kuin webinaarit).

Haluaisitko ilmoittautua muille kirjaston tiedonhankinnan ja -hallinnan kursseille? Lue lisätietoja kirjaston loppukevään kurssitarjonnasta Opiskelijan ohjeiden tiedotteesta

Kysyttävää webinaarista?

Ota yhteyttä kurssin opettajaan: Teijo Kuvaja.