Opi digitaalisten ihmistieteiden metodeja Gale Digital Scholar Labilla

Järjestämme 11.11.2022 klo 12-14 Gale Digital Scholar Lab -webinaarin, jossa Chris Houghton (Gale) ja Ville Vaara (HY/Heldig/Comhis) johdattelevat digitaalisten ihmistieteiden metodeihin ja Digital Scholar Lab-työkaluun.

Tervetuloa pe 11.11.2022 klo 12-14 Gale Digital Scholar Lab-webinaariin, jossa Chris Houghton (Gale) ja Helsingin yliopiston tutkija Ville Vaara johdattelevat digitaalisten ihmistieteiden metodeihin ja Digital Scholar Lab-työkaluun. Webinaari on tarkoitettu Helsingin yliopiston opiskelijoille, tutkijiolle ja opettajille.

Digital Scholar Lab on työkalu, jonka avulla voit louhia tietoa joko Galen tekstikokoelmista tai itse lataamastasi aineistosta. Työkalun avulla voit siivota dataa ja havainnollistaa sitä erilaisilla digitaalisten ihmistieteiden metodeilla. Aiempaa kokemusta ei tarvita!

Webinaari järjestetään englanniksi ja tallennetaan keskustelua lukuunottamatta.
Voit tutustua Digital Scholar Labiin kirjaston oppaasta.

Webinaari pidetään Zoomissa: https://helsinki.zoom.us/j/63147192625?pwd=UlFZQlA2c3g5ekRMckdMTzVsWmhUQT09

Ei ilmoittautumista, liity mukaan!