Oletko hakemassa syksyllä rahoitusta Suomen Akatemialta? Tarjoamme webinaarissa tukea aineistonhallinnan suunnitteluun

Suomen Akatemia on muuttanut rahoitushakemuksiin liittyvien aineistonhallintasuunnitelmien käsittelyä. Webinaareissa käymme läpi Suomen Akatemian uudistuneen syksyn 2020 mukaisen aineistonhallinnansuunnitelun ohjeistuksen.

Suomen Akatemian uuden käytännön mukaisesti syyskuun 2020 hausta alkaen aineistohallintasuunnitelmat toimitetaan Akatemiaan kahdessa vaiheessa. Näissä elo-syyskuussa datatuen järjestämissä samansisältöisissä webinaareissa käydään läpi aineistonhallintasuunnitelmaan liittyviä asioita. Koulutusten kieli on englanti.

Webinaareihin ovat tervetulleita syyskuun 2020 akatemialta rahoitusta hakevat Helsingin yliopiston tutkijat ja muut kiinnostuneet yliopistolaiset, eikä niihin tarvitse ilmoittautua. Yliopistolaiset löytävät aikataulun, zoom-osoitteen ja kirjautumisohjeet Flammasta. Lisätietoja datatuen koulutuksista löydät myös kurssisivuiltamme.