Ohjauskulman kevät käynnistyy tammikuussa

Tammikuun ohjelmassa neuvontaa opiskelusta Yhdysvalloissa sekä avoimista oppimateriaaleista.

Ohjauskulmassa järjestetään neuvontaa mm. opinnäytteen tiedonhankintaan, maisterintutkielman jättöprosessiin ja e-julkaisujen käyttöön liittyen. Ohjauskulman kevätlukukauden aikataulun löydät Opiskelijan ohjeista.

Ohjauskulma sijaitsee Kaisa-talossa 3. kerroksessa sisääntuloaulassa (Fabianinkatu 30).

Oletko kiinnostunut opiskelusta tai tutkijavierailusta Yhdysvalloissa?

Tule kysymään ja keskustelemaan mahdollisuuksista ja apurahoista!

Torstaina 16.1.2020 klo 12-13.30

Tapahtumassa voit keskustella Fulbright Suomi -säätiön asiantuntijoiden kanssa yhdysvaltalaisten yliopistojen tarjoamista opinto- ja tutkijavierailumahdollisuuksista ja saada vinkkejä, miten hakeutua yhdysvaltalaiseen yliopistoon. Saat myös tietoa opiskelijoille, tutkijoille ja eri alojen ammattilaisille suunnatuista Fulbright Suomi -säätiön stipendiohjelmista sekä kansainvälistysmispalveluista, joita säätiö tarjoaa korkeakoulu- ja tutkimusyhteistyön tueksi.

Yhdysvaltain suurlähetystön American Resource Center mukana järjestämässä tapahtumaa.

Avoimeksi!

Mistä löydät verkosta avointa tutkittua tietoa ja ketkä sitä tuottavat?

Torstaina 30.1.2020 klo 12-14

Avoimeksi! –teemasarjassa kirjaston asiantuntijat esittelevät avointa ja vastuullista tiedettä eri näkökulmista. Saat  eväitä avoimien tutkimusjulkaisujen ja avoimen datan hyödyntämiseen. Opit myös toteuttamaan avoimuutta omissa opinnoissasi tai työssäsi.

Kuva: Jussi Männistö