Nyt voit opiskella äänikirjojen avulla – tutustu valikoimaan Helkassa

Kirjasto on hankkinut yliopistolaisten käyttöön myös e-äänikirjoja. Kokosimme ne yhteen teemakokoelmaan, joka löytyy tuttuun tapaan Helkasta.

Äänikirjat-teemakokoelmasta löytyy oikeustieteellisten teosten lisäksi suuria kuolonvuosia käsittelevä Jumalan vihan ruoska - suuri nälänhätä Suomessa 1695-1697 ja perinnöllisyystieteen arvoituksia avaava Ihmiskunnan DNA : elämän koodin kirjoitus.

Kaikki kokoelman kirjat ovat e-äänikirjoja, joita voi kuunnella missä ja milloin vain Helsingin yliopiston tunnuksilla. Oikeustieteen kirjat avautuvat luettavina e-kirjoina Alma Talentin verkkokirjahyllyssä, ja pääset kuuntelemaan niitä valitsemalla "kuuntele äänikirjana" sivun oikeasta yläkulmasta.

Kirjaston jatkossa hankkimat äänikirjat lisätään tähän samaan kokoelmaan, joten löydät aina helposti ajantasaisen valikoiman kuunneltavaa.

Kirjaston teemakokoelma syventyy aiheeseen

Teemakokoelmat ovat kirjaston asiantuntijoiden kuratoimia kokonaisuuksia, joista löytyy kirjaston hankkimia kirjoja, lehtiä ja muita tiedonlähteitä koottuna erilaisten ajankohtaisten teemojen ympärille.

Teemakokoelmat löydät helposti Helkan ylävalikosta, tervetuloa tutustumaan!

Olisiko juuri sinulla idea tai toive Teemakokoelman aiheeksi? Voit laittaa meille ehdotuksia osoitteeseen hulib-comms@helsinki.fi.