Mitä ovat teosten jatkokäyttöä määrittelevät CC-lisenssit? Tule 10.9. webinaariin kuulemaan

Tekijänoikeus ja Creative Commons -lisenssit -webinaarissa käydään läpi, mitä ovat avoimet CC-lisenssit ja millaisin ehdoin CC-lisenssoituja aineistoja voi käyttää tai muokata uudelleen.

Tekijänoikeus ja CC-lisenssit -webinaari

Helsingin yliopiston kirjaston järjestämä webinaari on avoin kaikille yliopistolaisille, eikä siihen tarvitse ilmoittautua erikseen. Webinaarista tehdään tallenne. Vetäjänä toimii tietoasiantuntija Soile Manninen.

Aika: torstaina 10.9.2020, klo 14.00–15.00
Paikka: Zoom (linkki tilaisuuteen Flamma-intranetissä, vaatii kirjautumisen Helsingin yliopiston käyttäjätunnuksilla)

Helsingin yliopiston kirjaston järjestämässä webinaarissa käydään läpi mitä aineistojen käyttöehtoja määrittävät CC-lisenssit ovat, miten niitä käytetään sekä vastataan kirjastolle usein kysyttyihin kysymyksiin.

Webinaarin kieli on suomi.

Tervetuloa mukaan!