Kirjaston KESÄ22 lähestyy: Tarkista aukioloajat ja palvelut

Paikallispalveluissa on muutoksia kesäkaudella 16.5.-21.8. E-aineistot ovat yliopistoyhteisön käytettävissä etäyhteydellä koko kesän.

Painetun aineiston lainaus ja palautus

Kumpulan ja Meilahden kampuskirjastot ovat suljettuina 20.6. - 7.8. Voit varata aineistoa Kumpulan ja Meilahden kokoelmista noudettavaksi Kaisa-taloon tai Viikkiin. Tee varaus normaalisti Helka-tietokannassa.

Kumpulan ja Meilahden lainoihin tulee eräpäiväksi 11.8.22 seuraavasti:

• 28 vrk:n lainoihin 23.5. alkaen
  • 14 vrk:n lainoihin 6.6. alkaen (kurssikirjat), ja
  • 2 vrk:n lainoihin 16.6. alkaen.

Kaisa-talon ja Viikin kokoelmiin kuuluvalla aineistolla on normaalit laina-ajat, koska toimipaikat ovat avoinna koko kesän.

Kumpulan ja Meilahden varaushyllyt ovat käytettävissä perjantaihin 17.6. asti. Maanantaista 20.6. alkaen kaikki saapuneet varaukset noudetaan Kaisa-talosta tai Viikistä.

Voit palauttaa kirjoja Kaisa-taloon ja Viikkiin kirjastojen aukioloaikoina. Palautusluukkuihin kirjoja voi palauttaa kellon ympäri Kaisa-talossa ja Kumpulassa. Meilahdessa kirjoja voi palauttaa Haartman-instituutin palautuslaatikkoon rakennuksen aukioloaikoina.

Aukioloajat

Kaisa-talo ja Viikin kampuskirjasto sekä Oppimiskeskukset Aleksandria ja Minerva ovat avoinna koko kesän. Kumpulan ja Meilahden kampuskirjastot ovat suljettuina 20.6. - 7.8.

Kirjaston toimipaikoilla on lyhyemmät aukioloajat

• Meilahdessa ma 23.5. alkaen
  • Kumpulassa ma 30.5. alkaen
  • Minervan oppimiskeskuksessa ma 6.6. alkaen
  • Aleksandriassa ja Kaisa-talossa to 23.6. alkaen.

Tervetuloa Helsingin yliopiston kirjastoon myös kesällä, ja mukavaa kesän odotusta kaikille asiakkaillemme!