Kirjasto muistuttaa maksamattomista maksuista 17.10.2023

Kirjasto lähettää muistutuksen maksamattomista maksuista, jotta ne eivät vanhenisi.

Kirjasto lähettää tiistaina 17.10. muistutuksen kaikille Helkan asiakkaille, joilla on maksamatta jääneitä myöhästymismaksuja. Velka vanhenee kolmessa vuodessa, ellei siitä muistuteta. Maksujen maksamisella ei kuitenkaan ole kiire, vaan ne voi maksaa joko seuraavan kirjastokäynnin yhteydessä tai verkossa.

Verkkomaksu edellyttää kirjautumista Helkaan. Pääset kirjautumaan Helkaan sillä sähköpostiosoitteella, johon muistutus on lähetetty. Helsingin yliopiston opiskelijat ja henkilökunta kirjautuvat Helkaan HY:n käyttäjätunnuksilla.

Kirjaston toimipaikkoihin maksaessa on hyvä huomioida, että käteismaksu on käytössä ainoastaan pääkirjasto Kaisa-talossa. Korttimaksu on mahdollinen kaikissa toimipaikoissa.

Maksuihin liittyvissä kysymyksissä voit olla yhteydessä kirjaston asiakaspalveluun sähköpostitse kirjasto@helsinki.fi tai puhelimitse 02941 23920.