Kiinnostaako opiskelijoiden palvelujen kehittäminen? Tule kuulemaan vaikuttamismahdollisuuksistasi yliopistolla!

Tervetuloa infotilaisuuteen opiskelijaedustajatoiminnasta keskiviikkona 26.2. klo 15-16.30!

Keskiviikko 26.2. klo 15.00-16.30

Kaisa-talon 7. krs (tila 7062)

Keskiviikkona 26.2. pääset kurkistamaan päätöksenteon kulisseihin ja tutustumaan avoinna oleviin opiskelijaedustajan paikkoihin! Tilaisuudessa esitellään vaikuttamismahdollisuuksia mm. kirjastopalvelujen, opiskelutilojen, IT-palvelujen ja Kielikeskuksen piirissä.

Tervetuloa! Luvassa keskustelua, verkostoitumista ja välipalatarjoilu. Facebook-tapahtuman löydät täältä.

Haku opiskelijaedustajaksi yliopiston vaikuttamisen paikoille on avoinna 4.3.2020 asti. Lisätietoa avoimista opiskelijaedustajan paikoista löydät HYYn nettisivuilta.

SV: Det här evenemanget om studenternas påverkningsmöjligheter vid bibliotekstjänster, lokaler, IT-tjänster och Språkcentret är på finska efter att arbetsspråk i studentrepresentantplatserna är finska. Läs mera on uppgifterna på HUS webbplats.

EN: This event on students' influencing possibilities within library services, facilities, IT services and the Language Centre is in Finnish as the working language in the student representative positions is Finnish. Find out more about the positions on HYY's website.