Käsitteletkö sensitiivistä dataa? REDCap-koulutuksia lokakuussa

REDCap on monipuolinen selainpohjainen tietoturvallinen työkalu kyselyiden ja tietokantojen rakentamiseen. Yliopiston tutkijoille ja opiskelijoille suunnatuissa koulutuksissa opastamme työkalun perustoimintojen käytön.

REDCap Training – Overview and Basic Functions

October 6th at 10-12 am (in English)

December 8th at 2-4 pm (in English)

Lisätietoja englanniksi.

REDCapin perustoiminnot (kliininen tutkimus)

12.10.2021 klo 10:00-12:00 (suomeksi)

REDCap (Research Electronic Data Capture) on tietoturvallinen työkalu tutkimusdatan keräämiseen. Dataa voi kerätä web-lomakkeilla (esim. klinikkakäyntien yhteydessä) tai teettää kyselytutkimuksen suoraan tutkittavilla. Koulutuksessa tutustutaan RedCapin perustoimintoihin yhdessä tehtävän harjoituksen avulla.

Ilmoittaudu koulutukseen Suffelissa, löydät kurssisivuiltamme suoran ilmoittautumislinkin.

REDCap: Basic Functions (for clinical research data)

October 26th at 1-3 pm (in English)

Lisätietoja englanniksi.

Mikä REDCap?

REDCap on monipuolinen selainpohjainen tietoturvallinen työkalu kyselyiden ja tietokantojen rakentamiseen sekä niiden datan keräämiseen. Se soveltuu erityisesti arkaluontoisia ja henkilötietoa sisältäville tutkimuksille. Työkalun käyttöoikeus on kaikilla Helsingin yliopiston tunnukset omaavilla henkilöillä, lue lisää Flamman uutisesta (vaatii kirjautumisen HY:n tunnuksilla).