Kaisa-talon kellarikerrokset palaavat normaaliin aukioloaikaan

Kellarikerrokset K3 ja K4 ovat 1.4.23 alkaen asiakkaiden käytettävissä myös arki-iltaisin 18-19:45 sekä lauantaisin.

Kaisa-talon kellarikerrokset ovat sulkeutuneet tavallista aiemmin tänä vuonna, mutta nyt koittaa paluu normaaleihin aukioloaikoihin.

Lauantaista 1.4.23 alkaen kerrokset K3 ja K4 ovat asiakkaiden käytettävissä ma-pe klo 8-19:45 sekä lauantaisin klo 11-16:45. Sunnuntaisin kellarikerrokset ovat kiinni.

Sulkemalla Kaisa-talon kellarikerrokset arki-iltaisin ja viikonloppuisin kirjasto osallistui Helsingin yliopiston energiansäästötalkoisiin ja varautui myös mahdollisiin sähkökatkoihin. Opiskelijoita aikainen sulkeminen harmitti ja se teetti myös jonkin verran lisätöitä henkilökunnalle. Paluu normaaliin on siis kaikin puolin toivottu asia.