Kaisa-talo avoinna syksyllä sunnuntaisin 15.9.-1.12.2019

Kaisa-talo on avoinna sunnuntaisin klo 11:00-17:00 ajalla 15.9.-1.12.2019. Poikkeuksena on pyhäinpäivän viikonloppu la-su 2.-3.11., jolloin talo on suljettu.

Sunnuntaisin sisään pääsee Fabianinkadulta ja hissillä Kaisaniemenkadulta (1. krs) tai Helsingin yliopiston metrotasolta (K1).

Kaisa-talo toimii sunnuntaisin omatoimikirjastona

Kokoelmat, tilat ja laitteet ovat käytettävissäsi kerroksissa 2-7, kellarikerrokset K3 ja K4 ovat suljettuina. Varatun aineiston voit noutaa omatoimisesti avohyllystä, ja neuvontaa tilojen ja itsepalvelulaitteiden käyttöön saat tarvittaessa puhelimitse. Asiakaspalvelu sisääntulokerroksessa on suljettu.

Jos tarvitset vierailijatunnuksen yliopiston verkkoon, sinun tulee hankkia se aiemmin viikolla tai viimeistään lauantaina.