Kaisa-talo avoinna sunnuntaisin 1.3.–3.5.

Kevätlukukaudella Kaisa-talo on avoinna sunnuntaisin 1.3.–3.5. klo 11.00–17.00. Poikkeuksena vain pääsiäinen pe-ma 10.4.–13.4., jolloin talo on suljettu.

Kaisa-talo toimii sunnuntaisin omatoimikirjastona. Kokoelmat, tilat ja laitteet ovat käytettävissäsi kerroksissa 2-7, kellarikerrokset K3 ja K4 ovat suljettuina. Varatun aineiston voit noutaa omatoimisesti avohyllystä. Asiakaspalvelu sisääntulokerroksessa on suljettu.

Omatoimiaikana voit ottaa yhteyttä henkilökuntaan 3. kerroksen palvelupuhelimella tai WhatsAppin kautta. Lisäksi henkilökunta on tavoitettavissa klo 11–17 numerosta 02941 23920.

Jos tarvitset vierailijatunnuksen yliopiston verkkoon, sinun tulee hankkia se aiemmin viikolla tai viimeistään lauantaina.

Sunnuntaisin sisään kirjastoon pääsee Fabianinkadulta ja hissillä Kaisaniemenkadulta (1. krs) tai Helsingin yliopiston metrotasolta (K1).