Joulukuun aineistonhallinnan koulutukset: RDM basics ja REDCap trainings

Ilmoittaudu nyt loppuvuoden aineistonhallinnan koulutuksiin. Tulossa 1.12.2022 klo 13-15 ja 14.12. klo 12-14 Research Data Management basics sekä 15.12. klo 14-16 REDCap training.

Research Data Management Basics

Erityisesti Helsingin yliopiston tutkijoille suunnatuilla RDM basics -luennoilla opit tutkimusaineiston hallinnan peruskäsitteet ja parhaat käytänteet. Saat vastauksia aineiston/datanhallinnan keskeisiin kysymyksiin kuten: Miten määritellä ja kuvailla tutkimukseen liittyvä data? Miten säilyttää data tietoturvallisesti ja jakaa se tarvittaessa muille? Koulutukset järjestää yliopiston Datatuki.

Löydät aineistonhallinnan koulutusten aikataulut ja suorat ilmoittautumislinkit verkkosivuiltamme. Ilmoittautua voit Suffelissa (SAP SuccessFactors). Koulutukset pidetään zoomissa.

Kumpula & Meilahti & Viikki:

1.12.2022 klo 13-15

Keskustakampus:

14.12.2022 klo 12-14

REDCap training – overview and basic functions

15.12.2022 klo 14-16

Ilmoittautumislinkki Suffeliin löytyy verkkosivuiltamme.

Lisätietoja REDCapista

Koulutukset ovat englanninkielisiä, mutta kysymyksiä voi esittää myös suomeksi. Osallistumislinkki lähetetään vain ilmoittautuneille.

Tervetuloa koulutuksiin!