Iris.ai-webinaareja tutkijoille, opiskelijoille ja tieteestä kiinnostuneille

Iris.ai järjestää kesän ja syksyn 2020 useita kaikille avoimia ilmaisia webinaareja.

Iris.ai  on tekoälypohjainen tiedonhaun apuväline, jonka avulla varmistat, että löydät kaikki oman tutkimusaiheesi kannalta relevantit lähteet. Webinaareissa luodaan omat miellekartat ja kirjallisuuslistat, joita voi hyödyntää omassa tutkimuksessaan. Seuraavat Iris.ai-koulutukset ovat ilmaisia ja avoimia kaikille.

Iris.ai  webinars for Science Enthusiasts, Researchers & Students

Webinaareja järjestetään 11.6, 13.8. ,10.9. sekä 8.10.

Koulutusten kieli on englanti. Katso lisätiedot ja ilmoittaudu ensin. Linkki webinaariin lähetetään ilmoittatuneille ennen tapahtuman alkua.

HUOM! Verkkokoulutuksissa käsitellään myös toimintoja, jotka ovat mahdollisia vain Premium-käyttäjille. Helsingin yliopiston kirjasto on hankkinut yliopistolaisille käyttöoikeudet Premium-tiliin, joka tulee aktivoida Iris.ai-palvelussa ennen koulutusta. Myös muut kiinnostuneet voivat osallistua, mutta kaikkia webinaareissa esiteltäviä toimintoja ei voida välttämättä hyödyntää.

Tarjolla on myös muita ilmaisia tekoälyyn liittyviä webinaareja.