Iris.ai verkkotyöpaja kerran kuussa ja kaksi pandemiatutkimuksen webinaaria 7.4.

Iris.ai-työpajoja järjestetään verkossa huhtikuun alusta joka kuukauden toinen torstai. Webinaareissa keskitytään pandemiatutkimuksen tiedonhakuun.

Iris.ai-työpajat

Huhtikuusta lähtien Iris.ai järjestää joka kuukausi avoimen verkkotyöpajan, joka opastaa Iris.ai työkalujen peruskäyttöön. Työpaja järjestetään joka kuun 2. torstai alkaen 9.4.

Ilmoittautuminen verkkokoulutukseen on auki täällä.

Koulutukset ovat avoimia ja maksuttomia Helsingin yliopiston opiskelijoille ja tutkijoille, mutta osallistuminen edellyttää ilmoittautumista.

Pandemiatutkimuksen webinaarit

Tulossa on lisäksi kaksi pandemiatutkimukseen liittyvää webinaaria 7.4.2020. Webinaarit ovat avoimia kaikille pandemiatutkijoille ja kansalaistieteilijöille, jotka ovat valmiita avaamaan tutkimustuloksensa avoimesti:

Lue ensiksi Iris.ai:n koko ilmoitus koskien COVID-19 tutkimusta ja webinaareja.

Lisätiedot ja ilmoittautuminen webinaareihin löytyvät täältä.

+ COVID-19 Open Research -datasetti

Tukeakseen tutkijoita ja muita kiinnostuneita kartoittamaan aiheita pandemian ympärillä, Iris.ai on laajentanut haettavaa tietokantaa COVID-19 virukseen liittyvillä artikkeleilla Allen Instituten datasetin kautta. Kaikki Premium käyttäjät voivat nyt tehdä hakuja laajennetulla tietopohjalla.

Mikä Iris.ai?

Iris.ai on uudenlainen tekoälyyn pohjautuva tiedonhaun menetelmä, jonka tavoitteena on nopeuttaa kirjallisuuskatsauksen tekoa ja auttaa tutkijoita yhdistelemään tietoa läpi tieteenalojen.