Ilmoittaudu Iris.ai -työpajaan: Get started with your AI Research Assistant

Helsingin yliopiston kirjasto ja Iris.ai järjestävät 5.11. klo 13-15 yliopistolaisille verkkotyöpajan: Iris.ai at Helsinki Workshop - Get started with your AI Research Assistant.

Helsingin yliopiston kirjasto ja Iris.ai järjestävät 5.11.2020 avoimien aineistojen tiedonhakuun ja kirjallisuuskatsausten materiaalien keräämiseen kehitetystä tekoälyohjelmasta Iris.ai:sta verkkotyöpajan.

Kaksituntisen demon aikana saat käsityksen siitä, miten pääset aloittamaan Iris.ai:n kanssa työskentelyn. Työpajassa käytämme Iris.ai Premiumia, johon Helsingin yliopiston kirjasto on hankkinut käyttöoikeuden. Paikalla on Iris.ai:n tiimi, jolle on mahdollisuus esittää kysymyksiä.

Iris.ai at Helsinki Workshop - Get started with your AI Research Assistant

Aika: 5.11.2020 klo 13:00-15:00
Paikka: verkossa
Ilmoittautuminen

Työpaja on avoin ja maksuton Helsingin yliopiston opiskelijoille, tutkijoille, opettajille ja henkilökunnalle. Tilaisuus on englanninkielinen. Tervetuloa!