Helsingin yliopiston avoimien julkaisuväylien esittelyä Ohjauskulmassa 17.10.

Askarruttaako avoin julkaiseminen? Tule kysymään ja keskustelemaan Helsingin yliopiston avoimista julkaisupalveluista!

Ohjauskulma, Kaisa-talon sisääntuloaula
Fabianinkatu 30
Torstaina 17.10. klo 13-15

Kirjaston asiantuntijat esittelevät Helsingin yliopiston avoimia julkaisuväyliä, joita ovat Helsinki University Press, Helda Open Books ja Editori.

Helsinki University Press on Helsingin yliopiston oma avoin tiedekustantamo, Helda Open Books on Helda-julkaisuarkiston avoimien monografioiden kokoelma ja Editori puolestaan Open Journal Systems -alustalle perustuva julkaisualusta avoimille lehdille. Editoria voi käyttää myös opetuksessa julkaisukäytäntöjen opetukseen ja harjoitteluun.

Ohjauskulma sijaitsee Kaisa-talon Fabianinkadun puoleisesta sisääntulosta katsottuna oikealla. Kaikkien kirjaston Ohjauskulmassa järjestämien tapahtumien aikataulun löydät Opiskelijan ohjeista.