Haluatko tunnistaa laatulehdet? Mitä CC-lisensseistä pitäisi tietää?

Avoimen julkaisemisen webinaareja yliopistolaisille; 20.4.2021 klo 9-10: A webinar on estimating the quality of open access journals sekä 21.4. klo 9-10 Creative Commons licenses and publishing.

Haluatko tietää, miten laatulehden erottaa ns. saalistajajulkaisusta? Millaisin kriteerein avoimia julkaisuja ja kustantajia voi arvioida?

Miten Creative Commons -lisenssejä kannattaa käyttää kun jakaa käyttöoikeuksia työlleen? Millaisia asioita kannattaa huomioida lisenssien osalta kun tekee julkaisusopimuksen?

A webinar on estimating the quality of open access journals

Aika: 20.4.2021 klo 9:00-10:00

Creative Commons licenses and publishing

Aika: 21.4.2021 klo 9:00-10:00

Webinaarit ovat englanninkielisiä ja niissä on varattu aikaa yleisön kysymyksille. Löydät tapahtuman osoitteen ja salasanat Flamman uutisesta (vaatii kirjautumisen Helsingin yliopiston tunnuksilla).