Fuksit seikkailevat Kaisa-talossa perjantaina 27.9.2019

Fuksiseikkailu valtaa Kaisa-talon perjantai-iltana 27.9. klo 16-20.

Fuksiseikkailu on Suomen suurin uusien opiskelijoiden tapahtuma, johon osallistuu lähes 4000 opiskelijaa ja rastinpitäjää.

Seikkailun aikana fuksijoukkueet suorittavat HYYn, opiskelijajärjestöjen, yliopiston ja yhteistyökumppaneiden rasteja ympäri kaupunkia.

Kaksi rastia sijaitsee pääkirjastossa Kaisa-talossa Fabianinkadun puoleisessa päädyssä (3. krs:ssa Ohjauskulma ja aulatila Ohjauskulmaa vastapäätä).

Oppimiskeskus Aleksandrian ja Kaisa-talon aulan välinen pieni sivuovi (Unigrafian noutopisteen vieressä) on suljettu klo 15.30-20. Muut sisäänkäynnit palvelevat tapahtuman ajan normaalisti.

Suurinta hiljaisuutta kaipaavien asiakkaiden on hyvä ottaa jo etukäteen huomioon, että seikkailusta syntyy jonkin verran ääntä ja liikettä taloon.