Eräpäivät siirretty toukokuulle, kirjastot suljettuina ainakin 13.5. asti

Helsingin yliopiston kirjaston toimipaikat ja oppimiskeskukset keskustakampuksella, Meilahdessa ja Kumpulassa pysyvät edelleen suljettuina ainakin 13. toukokuuta asti. Viikin kampuskirjasto valmistautuu kesällä alkavaan Infokeskuksen remonttiin ja pysyy nyt suljettuna elokuulle 2020 asti.

Eräpäivät on Helka-tietokannassa siirretty toukokuulle. Kaikille nyt lainattaville tai jo lainassa oleville kirjoille tulee eräpäiväksi 14.5.2020. Ainoastaan jos lainasi ovat jo myöhässä, niiden eräpäivä ei siirry. Jos lainoissa tai maksuissa on epäselvyyttä, ota yhteyttä palveluosoitteeseen hulib-selvitykset@helsinki.fi

Varatun ja tilatun aineiston nouto yliopistolaisille jatkuu Kaisa-talossa toistaiseksi ennallaan. Kirjojen noutoalue on Kaisa-talon sisääntulokerroksessa (3. krs) varausten itsepalvelunoutoalueella. Muu osa Kaisa-taloa on suljettu. Poikkeustilan aikana kulku Kaisa-taloon tapahtuu ainoastaan Fabianinkadun pääsisäänkäynnin kautta. Kiirastorstaina 9.4. kirjoja voi noutaa klo 8-20, mutta pääsiäisenä 10.-13.4. Kaisa-talo on kokonaan kiinni.

Kirjaston asiakaspalvelun tavoitat puhelimitse, sähköpostitse ja verkossa. Kaisa-talon palvelupuhelin päivystää ma-pe klo 8-20 ja kampuskirjastojen palvelupuhelimet ma-pe klo 10-13. Pääsiäisenä 10.-13.4. kirjaston asiakaspalvelu on kokonaan suljettu.

Kirjaston palvelut koronaviruksen aiheuttamassa poikkeustilanteessa

Katso myös nämä uutiset