Avajaiskarnevaalit Kaisa-talossa - Varaudu ruuhkaan ja ääniin ma 5.9.

Avajaiskarnevaaleista ja kirjaston Pakohuonepelistä syntyy ääntä ja liikettä Kaisa-taloon koko päivän maanantaina 5.9.2022.

Helsingin yliopiston ylioppilaskunta (HYY) järjestää lukuvuoden avaavat Avajaiskarnevaalit maanantaina 5.9. klo 14-18 keskustakampuksella. Karnevaaleilla niin uudet kuin myös vanhat Helsingin yliopiston opiskelijat pääsevät tutustumaan HYYn piirissä toimivien järjestöjen laajaan kenttään.

Järjestöt levittäytyvät esittäytymään Kaisa-talon sisääntuloaulaan (3. krs), Aleksandrian aulaan ja Porthaniaan. Tapahtumaa aletaan rakentaa klo 9.00, itse tapahtuma-aika on klo 14-18, ja sen jälkeisiin purkutöihin menee n. 2-3 tuntia.

Avajaiskarnevaalien aikana Kaisa-talossa järjestetään myös Kirjaston Pakohuone, jota pelataan klo 14-17.30 kerroksissa 2, 4, 5, 6 ja 7. Peliin osallistujat saavat palkkioksi ainutlaatuisen juhlavuoden haalarimerkin!

Hiljaisuutta kaipaavien asiakkaiden on hyvä ottaa jo etukäteen huomioon, että Avajaiskarnevaaleista ja Pakohuoneesta syntyy ääntä ja liikettä taloon. Kaisa-talon 3. kerroksen Fabianinkadun puoleinen aula on erityisen ruuhkainen klo 13.30-18. Alla olevasta kuvasta näet miten järjestöjen pöydät on järjestetty aulaan.

Kirjaston palvelutiski sekä lainaus- ja palautusautomaatit toimivat tapahtuman ajan normaalisti. Rauhallisinta työskentelytilaa löytyy kellarikerroksista K3 ja K4.