Avajaiskarnevaalit Kaisa-talossa - Varaudu ruuhkaan ja ääniin ma 4.9.

Yliopiston Avajaiskarnevaaleista syntyy ääntä ja liikettä Kaisa-taloon koko päivän maanantaina 4.9.2023.

Helsingin yliopiston ylioppilaskunta (HYY) järjestää lukuvuoden avaavat Avajaiskarnevaalit maanantaina 4.9. klo 14-18 keskustakampuksella. Karnevaaleilla niin uudet kuin myös vanhat Helsingin yliopiston opiskelijat pääsevät tutustumaan HYYn piirissä toimivien järjestöjen laajaan kenttään.

Järjestöt levittäytyvät esittäytymään Kaisa-talon sisääntuloaulaan (3. krs), yliopiston päärakennukseen, Fabianinkadulle sekä Porthaniaan ja sen edustalle. Tapahtumaa aletaan rakentaa klo 9.00, itse tapahtuma-aika on klo 14-18, ja sen jälkeisiin purkutöihin menee n. 2-3 tuntia.

Kysyttävää kirjastosta? Kirjaston piste löytyy pääovesta tultaessa oikealta puolelta. Esittelypisteellä vastaamme mielellämme kirjaston käyttöä koskeviin kysymyksiin. Lisäksi tarjolla on karkkia ja kirjanmerkkejä. Jos pelaat avajaiskarnevaalipäivänä kirjaston virtuaalisen pakopelin, saat meiltä mukaasi kirjaston upean haalarimerkin!

Hiljaisuutta kaipaavien asiakkaiden on hyvä ottaa jo etukäteen huomioon, että Avajaiskarnevaaleista syntyy ääntä ja liikettä taloon. Kaisa-talon 3. kerroksen Fabianinkadun puoleinen aula on erityisen ruuhkainen klo 12-18.

Kirjaston palvelutiski sekä lainaus- ja palautusautomaatit toimivat tapahtuman ajan normaalisti. Rauhallisinta työskentelytilaa löytyy kellarikerroksista K3 ja K4.