Aleksandria ja Minervan oppimiskeskus avoinna 24.1. alkaen

Oppimiskeskukset ovat jälleen yliopiston opiskelijoiden käytettävissä. Aleksandria on avoinna ma-pe 8-19:45 ja Minervan oppimiskeskus ma-pe 8-17:45. Aleksandrian yökäyttö on mahdollista maanantaista 31.1. alkaen.

Pääkaupunkiseudulla on voimassa laaja maskisuositus kaikissa sisätiloissa. Myös yliopiston ohjeistus on, että kasvomaskia käytetään kaikissa tiloissa, joissa ei olla yksin. Opetus- ja opiskelutilanteissa käytetään maskia. Muista siis käyttää kasvomaskia myös oppimiskeskuksissa ja kirjastossa!

Sekä Aleksandria että Kaisa-talo ovat toistaiseksi kiinni lauantaisin. Aleksandrian yö- ja viikonloppukäyttö on mahdollista magneettiavainten haltijoille maanantaista 31.1. alkaen. Magneettiavaimien nouto ja palautus tapahtuu Unicafe Kaivopihalla.