Aineistonhallinnan koulutukset keväällä 2023

Opi datanhallinnan perusteet ja parhaat käytänteet Helsingin yliopiston tutkijoille ja opiskelijoille suunnatulla luennolla.
Research Data Management basics, kevät 2023

Erityisesti Helsingin yliopiston tutkijoille suunnatuilla RDM basics -luennoilla opit tutkimusaineiston hallinnan peruskäsitteet ja parhaat käytänteet. Saat vastauksia aineiston/datanhallinnan keskeisiin kysymyksiin kuten: Miten määritellä ja kuvailla tutkimukseen liittyvä data? Miten säilyttää data tietoturvallisesti ja jakaa se tarvittaessa muille? Koulutukset järjestää yliopiston Datatuki.

Löydät aineistonhallinnan koulutusten aikataulut ja suorat ilmoittautumislinkit verkkosivuiltamme. Ilmoittautua voit Suffelissa (SAP SuccessFactors). Koulutukset pidetään englanniksi zoomissa ellei toisin ole mainittu.

Keskustakampus:

8.2.2023 klo 10-12

14.3.2023 klo 10-12

Kumpula & Meilahti & Viikki:

9.5.2023 klo 10-12

Olet tervetullut osallistumaan minkä tahansa kampuksen luennolle!