Vararehtori Jouni Hirvonen Helsingin innovaatiopalveluiden hallitukseen

Helsingin yliopiston omistaman Helsingin innovaatiopalvelut Oy:n hallituksen kokoonpano vaihtui 1.9.2023 alkaen, kun uudeksi jäseneksi nimitettiin Helsingin yliopiston innovaatioista ja infrastruktuureista vastaava vararehtori Jouni Hirvonen.

Helsingin innovaatiopalvelut Oy:n hallituksen muodostavat 1.9.2023 alkaen innovaatioista ja infrastruktuureista vastaava vararehtori Jouni Hirvonen, kvestori Marjo Berglund (hallituksen puheenjohtaja) sekä viestintä- ja yhteiskuntasuhdejohtaja, Inno-tiimin vetäjä Taina Kyllönen. Samalla kehitysjohtaja Ritva Dammert jättää paikkansa.

– Lämmin kiitos Ritvalle sitoutumisesta ja panostuksesta Helsingin innovaatiopalveluiden hallitustyöhön. Tästä on hyvä jatkaa uudella kokoonpanolla, sanoo Marjo Berglund.

– Suurella innolla aloitan Helsingin Innovaatiopalveluiden hallituksessa osaavien kollegoiden kanssa, sanoo Jouni Hirvonen, ja jatkaa:

– Helsingin yliopiston innovaatioihin liittyvää toimintaa kehitetään parhaillaan voimakkaasti ja syksyn mittaan työstämme yliopistotason strategian mukaisesti innovaatiotiekarttaa yhdessä yliopiston hallituksen, akateemisen johdon sekä aktiivisen tutkija- ja opiskelijajoukon kanssa.