Ylioppilasjuhla la 29.8.2020

Ylioppilasjuhlia vietetään lauantaina, 29.8.2020 klo 10.00. – n. klo 11.30. Norssin juhlasalissa

Hyvät norssin kevään 2020 ylioppilaat,

Meillä on ilo kutsua teidät ja läheisenne juhlimaan valmistumista lukiomme juhlasaliin lauantaina, 29.8.2020 klo 10.00.

Juhlallisuuksissa noudatetaan pandemia-ajan hygieniasääntöjä ja huolehditaan tarkasti esimerkiksi käsien puhtaudesta ja turvaväleistä. Saliin pääsevät vain ylioppilaat, mutta sukulaiset ja läheiset ovat tervetulleita Norssiin ja muodostamaan juhlan lopuksi käytäville juhlakulkueen, jonka läpi ylioppilaat voivat kävellä käytäviä pitkin ulos pihalle valkolakki päässään. Tilojen ja hygieniasäännösten takia joudumme kuitenkin rajoittamaan sukulaisten ja läheisten määrää siten, että jokainen ylioppilas voi kutsua kaksi sukulaista tai läheistä paikalle.

Kenraaliharjoitukset pidetään perjantaina 28.8. klo 16.45. luokassa B317. Tuolloin on mahdollista ottaa yo-kuva (omakustanteinen). Otathan kenraaliharjoituksiin mukaan YO-lakkisi. Ilmoitathan 22.8. mennessä rehtori Marja Honkaheimolle, jos ET pääse osallistumaan juhlaan: marja.honkaheimo@helsinki.fi

Hyvää alkanutta syksyä teille kaikille, nähdään juhlissa,

t: Norssin väki