Norssin päivä 2019

Norssin päivää vietetään perjantaina 10.5.2019. Ohjelma alkaa klo 9.00 juhlasalissa. Yhteisessä salitilaisuudessa nimetään vuoden 2019 Vuoden Norssi, kuullaan riemuylioppilaiden tervehdys ja musiikkiesityksiä.

Perjantaina 10.5.2019 vietetään jälleen perinteistä Norssin päivää. Oppilaat kokoontuvat luokanohjaajien luokkiin klo 8.45 mennessä ja siirtyvät sieltä yhteiseen tilaisuuteen juhlasaliin, joka alkaa klo 9.00. Saliohjelmaan sisältyy rehtorin tervetulosanat, riemuylioppilaiden tervehdys, musiikkiesityksiä, Vuoden Norssin promovointi sekä vanhojen norssien ja nykynorssien välinen tietokilpailu. Yhteisen tilaisuuden jälkeen päivä koostuu urheilutapahtumista ja erilaisista pajoista. Tarkempi ohjelma liitteenä: