Kutsu ylioppilasjuhlaan 4.6.2022

Meillä on ilo kutsua teidät Helsingin normaalilyseon ylioppilasjuhlaan lauantaina 4.6.2022 klo 10–12 Helsingin yliopiston juhlasaliin, osoitteeseen Unioninkatu 34, 2. krs (päärakennuksen vanha puoli).

Kutsu Helsingin normaalilyseon lukion ylioppilasjuhlaan 4.6.2022

Juhlaan ovat tervetulleita ylioppilaiden lisäksi heidän kolme läheistään sekä Helsingin normaalilyseon Riemuylioppilaat, opettajat ja muun henkilökunnan edustajat sekä ensimmäisen ja toisen vuositason opiskelijat.

Juhlaa varten pidetään kenraaliharjoitus perjantaina 3.6. klo 15.00 alkaen Helsingin yliopiston juhlasalissa. On tärkeää, että ylioppilaat tuovat nimikoidun lakkinsa kenraaliin ja huomioivat pukeutumisessaan sen, että kenraalissa on mahdollisuus ottaa YO-kuva klo 15.00.

Rehtori Marja Honkaheimo

Ryhmänohjaajat Veli-Pekka Dufva, Elina Häggström, Annina Rostila, Kati Mikkola, Salla Rahila ja Vesa Åhs