Kouluun tutustuminen 7.-9.9.2022

Opetusharjoittelijoiden kouluun tutustuminen järjestetään ke 7.9. - pe 9.9. lukuvuonna 2022 - 2023.

Tutustumisen ohjelma ja aikataulu: Kouluun tutustuminen 7.9.-9.9.2022

Kunkin päivän ohjelma löytyy erilliseltä välilehdeltä.

Käytännön asioita ja ohjeita:

1. Lukujärjestykseen on merkitty oppiaine (esim. MA tai RU), opettajan lyhenne (esim. KAR), lukion (L1, L2 jne.) tai yläasteen (Y7, Y8, Y9) lyhenne sekä luokkatila (esim. B122, A207).

Koulutalo on jaettu A- ja B-puoleen, esimerkiksi A207 tai B122.

A = talon keltainen osa, B = punatiilinen osa, niiden välissä luokat V115 ja V215

ensimmäinen numero = kerros, jossa luokka sijaitsee, paitsi kellarikerros osoitettu K-kirjaimella

Esimerkiksi

ÄI/L5 KAR B121 = Lukion äidinkielen ÄI5-moduulin/-kurssin tunti, jonka pitää Katri Karvonen B-puolen 1. kerroksen luokassa 21.

2. Lukujärjestyksessä on tuntien alkamis- ja päättymisajat. Keskiviikon iltapäivän ajat poikkeavat torstain ja perjantain ajoista. Tunnit alkavat täsmällisesti, ja seuraajien tulee olla paikalla alusta alkaen. Päällysvaatteet jätetään B-puolen ensimmäisen kerroksen aulaan.

3. Opiskelijat voivat ruokailla maksua vastaan koulun pohjakerroksessa olevassa ruokalassa.

4. Koulun pihalla ei ole parkkipaikkoja, mutta raitiovaunu 10 tulee Norssin viereen. Pois jäädään Johanneksenkirkon pysäkillä.