Kou­luun il­moit­tau­tu­mi­nen

Lukuvuoden 2024–2025 1.-luokkalaiset ilmoittautuvat kouluun 8.–28.1.2024

Sähköinen kouluun ilmoittautuminen osoitteessa asti.hel.fi. Astissa voi ilmoittautua sekä lähikouluun että muihin vaihtoehtoihin kuten esimerkiksi painotettuun ja kaksikieliseen opetukseen sekä muuhun kuin lähikouluun.

Kouluun ilmoittautumisen voi tehdä myös omalla lähikoululla keskiviikkona 24.1.2024 klo 8.00–10.00. Helsingin normaalilyseossa ilmoittautuminen tapahtuu koulun kirjastossa (B-puoli 1.-krs.) Myös koululla ilmoittaudutaan ensisijaisesti sähköisesti Asti-asiointipalvelun kautta. Koululla saa apua ilmoittautumisessa. Ota koululle mukaan oppivelvollisuusilmoitus sekä tunnistautumiseen tarvittavat tunnistusvälineet (esimerkiksi pankkitunnukset). Jos olet jo ilmoittanut lapsen kouluun Astissa, koululla ei tarvitse käydä.