Ilmoittautuminen YO-tutkintoon syksyllä 2022

Ylioppilastutkinnon aiempina lukuvuosina suorittaneiden ilmoittautuminen 2022 syksyn YO-tutkintoon alkaa 9.5. ja tapahtuu sähköisesti.

Ilmoittautuminen syksyn tutkintoon alkaa ma 9.5.2022 ja päättyy su 5.6.2022. Helsingin normaalilyseon kautta korottamaan arvosanaa ja/tai täydentämään tutkintoa voi ilmoittautua vain Helsingin normaalilyseosta valmistunut ylioppilas.

Ilmoittautuminen tapahtuu opinto-ohjaaja Jemina Puputin antaman linkin kautta. Laita siis viestiä osoitteeseen jemina.puputti@helsinki.fi, että haluat ilmoittautua. Ilmoittautuminen päättyy 5.6. ja se on ehdoton takaraja ilmoittautumiselle, myöhästyneitä ei siis huomioida. Tämä ilmoittautuminen koskee vain Helsingin normaalilyseosta aikaisemmin valmistuneita opiskelijoita.