Seitsemän seminaarin sarja entisiltä ja nykyisiltä Visiting Fellows -ohjelman vierailijoilta

Huhti-kesäkuun aikana Aleksanteri-instituutilla on ilo kutsua tiedeyhteisöä ja muuta yleisöä Visiting Fellows -ohjelman tutkijoiden seitsemän seminaarin sarjaan.

Aleksanteri-instituutin Visiting Fellows -ohjelmassa vierailee kuluvana lukuvuonna kymmenen korkeatasoista tutkijaa, joista viisi esittelee tutkimustaan huhti-kesäkuussa Visiting Fellows Research Seminars -sarjassa.

Ohjelman alumneista monet pitävät yllä yhteyksiä suomalaiseen tutkimusyhteisöön vierailunsa jälkeen. Alumni Talks

-seminaarisarjassa päästään tutustumaan alumnien käynnissä oleviin projekteihin ja tuoreisiin julkaisuihin. Kevään seminaareissa ääneen pääsee neljä alumnia.

Tutustu Visiting Fellows -ohjelman tapahtumiin ja osallistu tuleviin seminaareihin. Kaikki seminaarit striimataan ja suurin osa järjestetään myös lähitapahtumana Metsätalolla (Unioninkatu 40, 3. krs, huone 17). Katso tarkemmat tiedot ja ilmoittautumislinkit sivuiltamme alla olevista linkeistä.

TI 4.4. IWONA KALISZEWSKA (kommentoijana Elena Denisova-Schmidt)

Distributed Humanitarianism: Voluntarism and Aid to Refugees During the Russian Invasion of Ukraine

Visiting Fellows Research Seminar | 15.00–16.30 | Zoom-tapahtumana sekä osoitteessa Unioninkatu 40, huone 17

TO 27.4. INNA MELNYKOVSKA